[slikom] Re: problem sa winapom? pomozite ljudi!

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2007 10:31:23 +0100

Zdravo Veki!

Ja to rjesim na slijedeci nacin:

Ako imas recimo na hard-disku direktorij gdje ti se nalazi album od npr.
Silvane Armenulic, postavi se strelicom na njega, pritisni zatim
aplikacijsku tipku, i idi strelicama prema dole dok ne cujes Play In Winamp
i tu onda jednostavno pritisni enter. To je jedno od rjesenja koje ce radit
ako su pjesme unutar tog direktorija uredno numerirane. Postoji jos jedan
nacin kad se udje u sam direktorij, i kad se pjesme selektiraju sa CTRL+A i
nakon toga ima jos jedna caka, ali sam tu zaboravio sto nakon toga. Treci
nacin je stavljanje svega sto zelis u Play Listu formata .M3U sto se moze
rucno napisat u obicnom NotePad-u ili to uredit kroz sam Winamp, ili to isto
napravit u formatu .PLS koji se moze uredjivat samo u Winamp-u ili u bilo
kom drugom playeru koji podrzava ovaj format Play Liste. Tako uredjena Play
lista uvijek ce svirat po zeljenom redosljedu kada kliknes na nju, dakle na
file koji nosi format .M3U ili .PLS, a koga si osobno ti uredila po svojoj
zelji.

David