[slikom] Re: problem sa winapom? pomozite ljudi!

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2007 18:37:01 +0200

Ovako, prvo, ja nisam rekla da neko nekome ne smije reći da nije upravu.
Rekla sam samo da postoje ljepše riječi i ljepši načini komunikacije. Nisam
rekla ni da Gordan nije pomogao, sjećam se da je pomogao i meni oko nekih
stvari, ali ovaj čovjek se našao povrijeđen i ja sam zbog toga reagovala.
Pokušao je da pomogne pa sad da li sa lakše ili teže strane, pomogao je
koliko je znao i šta sad? Što se tiče winapa pukao je i ja ga više nemam.
Sada je ostalo još da dokusurim windows medija player i sve je gotovo.Winap
je pjevao dok ga nisam zeznula to odlično znam.