[slikom] Re: problem sa winapom? pomozite ljudi!

  • From: Dobrinko Davidović <dobrinko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2007 16:40:07 +0200

Pozdrav Vera.
Ja sam frišak u sferi kompjutera, ali sam zapamtio preporuku profe "Saše da
datoteke otvaram u programu koji ih pokriva, a ne u direktoriju u kome su
smještene.
Što se tiče Vinampa, mnogi imaju probleme s njim tako i ja pa ga koristim
samo kao plejer. Znači pokušaj otvoriti Vinamp i iz njega selektovat i
pustiti željene numere.
Ćus Dobro Brčko.