[slikom] Re: problem sa winapom? pomozite ljudi!

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2007 18:19:24 +0200

UUUUF Mike, ma ne mogu da popamtim šta me ti sve pita? Ha ha ha!!! Zvučna
kartica je jedna, da li ječekirana, ili nije ne znam, jer tu ništa nisam
dirala. Pjesme startujem izmojih dokumenata jer mi se u dokumentima nalazi
folder sa muzikom. Ja sam ih selektovala sa ctrl strelica i označavala ih sa
space. Sada to ništa ne funkcioniše a zašto ne znam i mislim da je kod mene
winap pet. Eto, uhhhhh, valjda sam uspjela da odgovorim?