[slikom] Re: problem sa winapom? pomozite ljudi!

  • From: "Todosijevic_M" <melodymaker021@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2007 11:17:04 +0200

                    Zdravo Veki,

     Da te mi pitamo prvo par pitanja, kako bi ti dali pravi odgovor. Koji
Winamp koristis? Odakle sviras pesme; mislim: Da li kada otvoris Winamp, ili iz
My Computer-a sa neke particije? Kako selektujes pesme; ili, mozda imas
Playlist? Kog su formata pesme? Da li koristis jednu Zvucnu karticu ili ih imas
vise, i da li je prava cekirana, ITD. Ako sviras iz My Computer, pa sa neke
particije; otvori Folder, gde su ti zeljene pesme, pa ih pre starta sa Enter
tasterom, selektuj poznatom Win komandom: Ctrl + a, i onda da vidis, kako ce
sve da prosvira. Iz Winamp-a je komanda: Shift + l, i naci ces se na listi
foldera, po kojima se kreces sa gornjom i donjom strelicom, a levom zatvaras
foldere i desnom ulazis u njih. Ma, najbolje je, da upotrebis prvo komandu:
Insert + h i strelicama potrazis zeljenu komandu. Naravno pod uslovom da je
Winamp otvoren. Ha,ha,ha! Ti nama jedno pitanje, a ja tebi 101! Pozdrav
                         Mike