[slikom] Re: Fis

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Jun 2005 23:54:21 +0200

Nikola, iskreno draze mi je da je to zaista tako kao sto kazes, nego da je
obrnuto. Moj racunar cezne za jednim, dobrim tretmanom, pa me ne iznenadjuje
ni ovo sad.
Zaboravila sam jos nesto reci: Dragan se potrudio da u novoj verziji omoguci
i slobodan odabir diska na kom ce se instalirati Fis. Ranije, Jawws se
direktno instalirao na C disk, pa mi je Dragan slao u to vreme, posebno
podesen Fis za instalaciju na D disk.
Dragane, jedno pitanje: bila sam brzopleta u zelji da sto pre instaliram
novu verziju, pa sam zaboravivsi da jos uvek imam instaliranu prethodnu,
pokrenula instalaciju. Naravno, posle sam obe verzije deinstalirala i onda
ponovo instalirala novu. Sad imam i problem s nasim slovima, jer  ih cita
kao i bez Fis'a. Verovatno sam sama kriva za sve, ali mogu li ista da
popravim?

Hvala unapred

Pozdravcic