[slikom] Re: Fis

  • From: mmpejic@xxxxxxxxx
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Jun 1994 19:12:01 +0200

I ja sam ga probao i program je strava

-- original message --
Subject:        [slikom] Fis
From:   "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
Date:           30th June 2005 6:37:59 pm

     Pozdrav za sve a posebno za one koji su probali novu verziju Fis-a. Danas
sam malo duze citao sa fisom. Citao sam vise od 30 stranica teksta. Mozda sam
mogao podesiti nesto vecu brzinu nego sto je bila. Ovo vec nije zamorno i vise
nego upotrebljivo je. Isprobao sam ono sto je bila mana predhodne verzije a to
je da kursor slijedi sintezator. Ovo ces nam Dragane morati odkriti u okviru
programerske grupe jer je ovo bio problem o kome smo diskutovali.   Mozda bude
zanimljivo za neka druga rjesenja. U svakom slucaju vrijedi probati.

Pozdrav od Gradimira