[slikom] Re: Fis

  • From: "nikola rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Jun 2005 23:32:44 +0200

Zdravo Violeta i ostali!

E pa, zbilja mi nije jasno u cemu je problem, jer ja ih nemam. Fis se moze
ubrzati s pomocu standardnih jawsovih naredbi.
Ja mogu upisivati u edit polja. Bio sam na intenetskoj stranici svoje banke
i priznajem da sam se bolje snasao i brze nego s orpheusom kojeg sam do tada
koristio.
je li problem u jawsu, racunalu ili...?