[slikom] Re: Fis

  • From: "Milan Nedeljkovic" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Jan 2006 12:20:28 +0100

pozdrav za sve posebno za dragana.
 na zalost moj racunar kao da je alergican na tvoje programe, prvo kukavica
nece da mi radi evo sada i fis odbija da funkcionise, znaci sve odradim po
uputstvu i sve ide kako treba do prvog restarta. medjutim izostaje drugi
restart,nema ga u spisku sintisajzera, nalazi se na desku i start/
programikada ga pokrenem sa deska otvara mi njegov prozor ali se fis
nepokrece jer jednostavno mi brojeve cita na finskom.koristim win. x p i
jaws 6 2kao i anrider pa me zanima dali slucajno fis ne korsti neke resurse
od anridera ili u cemu bi mogao biti moj problemcic.