[slikom] Re: Fis

  • From: "iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Jul 2005 21:58:31 +0200

ne vredi desava se isto uradio sam sve i nema pomoci.
----- Izvorna poruka ----- Od: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
Za: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: Friday, July 01, 2005 11:17 AM
Tema: [slikom] Re: Fis

Pozdrav svima!

Ako sam oko icega imao problema u radu na Fis-u, to je bilo da ga usporim
jer Finac po mojoj proceni prica za 30 procenata brze od ostalih. Obzirom,
da Jaws ima osobinu da sva podesavanja oko glasa koja se izvrsee preko
tastaturnih komandi kao sto je "control+insert+PageUp", vraca na "default"
vrednost pri prelasku na novu aplikaciju, to je i razlog sto pri prelasku na
trenutak progovori svojom standardnom brzinom, sto izgleda kao da se negde
zaleteo, ali se ta brzina ponovo vraca na zeljenu nakon par reci kojima on
najavljuje prozor na kome smo.
Mislim da sam postavljenim usporenjem od 30% postigao da Englez i Finac
pricaju priblizno istom brzinom. Ako zelimo da to bude trajno brze, Ivane,
upravo cemo uraditi ono sto si i rekao, a to je promenabrzine na globalnom
nivou. Posle izvrsene promene, treba izaci i uci ponovo u Jaws i Fis.

Srdacan pozdrav,
Dragan.

----- Original Message ----- From: iksi hacker <iksihacker@xxxxxxxxx> To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx> Sent: Friday, July 01, 2005 12:10 AM Subject: [slikom] Re: Fis

Caos! i ja imam iste probleme ali ono sto je najupecatljivije to je
citanje
mail-ova. Naime, ako citate mail-ove pomocu fisa primeticete prvo kad
udjete
u outlook expres da se fis naglo uspori a onda jos gora varijanta ako ga
ubrzate sa ctrlalt+page up bice ubrzan ali naravno samo dok ne zatvorite
tekucu poruku ali sta posle. Jedino nisam probao da promenim brzinu global
adjustment za aplikaciju outlook ekspres tako da cu jos to uraditi i
javiti
vam rezultate. pozdrav