[slikom] BIOS SETTINGS

  • From: "Dzele" <dzele@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Jul 2005 00:22:42 +0200

     Postovanje.
Da li postoji nacin da se neka podesavanja vezana za BIOS odrade iz windows-a?
Nasao sam na internetu par alata za flash, update, saving and restoring the
BIOS settings... Neki od njih rade pod windows-ima. Postoji li nekakav program
ili alat za samo setovanje? Da li je neko mozda nasao nacin kako bez tudje
pomoci to moze da se odradi, ili sam ja bas optimista?
P.S. Pridruzujem se cestitkama, i mislim da je to sto je ova lista ovakva kakva
je zasluga posebno uravnotezenog i tolerantnog odnosa moderatora koji znaju
kada je pravi trenutak za reakciju kako negativnu tako i pozitivnu, sto naravno
ne umanjuje doprinos i ostalih.
pozdrav
Dzele