[slikom] Re: Crtice u tekstu

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 May 2011 13:23:03 +0200

    Zdravo Zlatko, pozdrav svima,

    Po meni jedno dobro uputstvo za "Regular Expression", to je ovo o čemu
pišeš se može naći na linku: www.slikom.org/vid.html pa aktivirati link:
"Regular Expression". Slažem se da je Word tu moćan ali je isto tako moćan i
svaki drugi editor koji ima mogućnost da koristi opcije "Regular Expression".
Programeri ovo znaju jer se ovo često koristi kod nekih programerskih zahtjeva.
Volio bih da ovo pročitaju matematičari i da ovo koriste.

    Pozdrav!

P.S. Pogledaj private poruku koju sam ti poslao...