[slikom] Re: Crtice u tekstu

  • From: Zlatko Sobočan <zlatko.sobocan@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 May 2011 21:08:19 +0200

    Pozdrav svima!

Buduci da postoji vise vrsta crtica, osvrnut cu se na crtice: poveznica i
rastavnica, te njihovo brisanje pomocu naredbe Trazi i zamjeni u programu
Microsoft Word.

Poveznica je vrsta crtice koja povezuje dvije rijeci u jednu kao npr.
radio-stanica.
Za brisanje svih poveznica u Word dokumentu:
- Otvori dokument u Word programu i otvori naredbu Trazi i Zamjeni Ctrl+H
- u polje unosa "Trazi ovo:" upisi znak "-" (bez navodnika)
Napomena: Crticu koja se nalazi u prvom redu tipkovnice do tipke Desni Shift.
- polje unosa "Zamijeni s:" ostavi prazno
- klikni na gumb "Zamijeni sve"

Rastavnica je vrsta crtice koja rastavlja jednu rijec u dva redka kao npr.
Ra-(novi red)dio. Koristi se na desnoj margini (rubu) dokumenta.
Za brisanje svih rastavnica u Word dokumentu:
- Otvori dokument u Word programu i otvori naredbu Trazi i Zamjeni Ctrl+H
- u polje unosa "Trazi ovo:" upisi znak "-^p" (bez navodnika)
Napomena: Crtica koja se nalazi u prvom redu tipkovnice do tipke Desni Shift,
znak "cirkumfleks" se dobije pritiskom na tipku desni Alt i broj 3 na slovnom
dijelu tipkovnice
i malo slovo "p".
- polje unosa "Zamijeni s:" ostavi prazno
- klikni na gumb "Zamijeni sve"

Nadam se da ces se snaci s terminima ako koristis Word program na engleskom ili
nekom drugom jeziku.
Puno uspjeha!

Lijep pozdrav,
         Zlatko