[slikom] Re: Crtice u tekstu

  • From: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 May 2011 21:16:40 +0200

Da, zanimljivo za sve.
Hehe, mozda ce neko pomisliti kako i ne znam za naredbu ctrl+h, ali znam. Samo
postoje situacije u kojima blank posle crtice ne moze sa crticom da se izbrise
uz pomoc uobicajenog selektovanja.
Cak i brisanje samih crtica je dosta diskutabilno, jer onda ostadosmo bez
godina.
Tako recimo umesto 2000-2008, kad crticu izbrisemo, dobijemo nesto poput:
20002008, a ko ce znati da su tu nekada bile napisane dve godine, tj. od, do.