[slikom] Crtice u tekstu

  • From: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 May 2011 16:08:25 +0200

Cao. Opet jedno glupo pitanje, ali mi je odgovor potreban.
Naime, interesuje me postoji li nacin da se resim crtica u slucajevima kada su
u pitanju reci koje se prenose u novi red?
sinteze prilicno paraju usi u takvim slucajevima.
Kad selektujem crticu i blank, word mi zameni samo crticu, a kad nakon crtice
pritisnem enter, takodje ocistim samo crticu.
Svi znamo kako je to izgledalo na masinama, a znamo i kako izgleda kada citamo,
recimo ovo:
Pe-ra vo-li Ve-ru, a Ve-ra za Pe-ru ne-ce ni da cu-je.