[slikom] Re: Crtice u tekstu

  • From: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 May 2011 12:42:23 +0200

Ok. Ne cita Anrider crtice, nego lomi reci.
Hmmm, ima tu sad i ono da se i stari dokument moze sacuvati u txt formatu.
Onda se svaka rec prenosi i nema rastavnica na kraju redova, ali tada dolazimo
u situaciju da brisemo sve crtice, jer ih imamo svako malo posred reda.
      Od: Zlatko Sobočan
      Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
      Poslato: 22. maj 2011 21:08
      Tema: [slikom] Re: Crtice u tekstu

          Pozdrav svima!

      Buduci da postoji vise vrsta crtica, osvrnut cu se na crtice: poveznica i
rastavnica, te njihovo brisanje pomocu naredbe Trazi i zamjeni u programu
Microsoft Word.

      Poveznica je vrsta crtice koja povezuje dvije rijeci u jednu kao npr.
radio-stanica.
      Za brisanje svih poveznica u Word dokumentu:
      - Otvori dokument u Word programu i otvori naredbu Trazi i Zamjeni Ctrl+H
      - u polje unosa "Trazi ovo:" upisi znak "-" (bez navodnika)
      Napomena: Crticu koja se nalazi u prvom redu tipkovnice do tipke Desni
Shift.
      - polje unosa "Zamijeni s:" ostavi prazno
      - klikni na gumb "Zamijeni sve"

      Rastavnica je vrsta crtice koja rastavlja jednu rijec u dva redka kao
npr. Ra-(novi red)dio. Koristi se na desnoj margini (rubu) dokumenta.
      Za brisanje svih rastavnica u Word dokumentu:
      - Otvori dokument u Word programu i otvori naredbu Trazi i Zamjeni Ctrl+H
      - u polje unosa "Trazi ovo:" upisi znak "-^p" (bez navodnika)
      Napomena: Crtica koja se nalazi u prvom redu tipkovnice do tipke Desni
Shift,
      znak "cirkumfleks" se dobije pritiskom na tipku desni Alt i broj 3 na
slovnom dijelu tipkovnice
      i malo slovo "p".
      - polje unosa "Zamijeni s:" ostavi prazno
      - klikni na gumb "Zamijeni sve"

      Nadam se da ces se snaci s terminima ako koristis Word program na
engleskom ili nekom drugom jeziku.
      Puno uspjeha!

      Lijep pozdrav,
               Zlatko