[slikom] Re: Crtice u tekstu

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 May 2011 22:21:57 +0200

Original tuk na utuk!
  ----- Original Message -----
  From: Lorijan Popi
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Monday, May 23, 2011 1:40 PM
  Subject: [slikom] Re: Crtice u tekstu

  Pozdrav!
  Dule,  u pravu si. Ja primecujem da neki pisu poruke ne postujuci cak ni
najosnovnija pravopisna pravila. Na primer, bez znakova interpunkcije i bez
velikih slova na pocetku recenice ili licnih imena.
  Nedostatak znakova interpunkcije moze i da oteza razumevanje smisla napisanog.
   Srdacno,
  Lorijan
        Od: Zlatko Sobočan
        Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
        Poslato: 22. maj 2011 21:08
        Tema: [slikom] Re: Crtice u tekstu

            Pozdrav svima!

        Buduci da postoji vise vrsta crtica, osvrnut cu se na crtice: poveznica
i rastavnica, te njihovo brisanje pomocu naredbe Trazi i zamjeni u programu
Microsoft Word.

        Poveznica je vrsta crtice koja povezuje dvije rijeci u jednu kao npr.
radio-stanica.
        Za brisanje svih poveznica u Word dokumentu:
        - Otvori dokument u Word programu i otvori naredbu Trazi i Zamjeni
Ctrl+H
        - u polje unosa "Trazi ovo:" upisi znak "-" (bez navodnika)
        Napomena: Crticu koja se nalazi u prvom redu tipkovnice do tipke Desni
Shift.
        - polje unosa "Zamijeni s:" ostavi prazno
        - klikni na gumb "Zamijeni sve"

        Rastavnica je vrsta crtice koja rastavlja jednu rijec u dva redka kao
npr. Ra-(novi red)dio. Koristi se na desnoj margini (rubu) dokumenta.
        Za brisanje svih rastavnica u Word dokumentu:
        - Otvori dokument u Word programu i otvori naredbu Trazi i Zamjeni
Ctrl+H
        - u polje unosa "Trazi ovo:" upisi znak "-^p" (bez navodnika)
        Napomena: Crtica koja se nalazi u prvom redu tipkovnice do tipke Desni
Shift,
        znak "cirkumfleks" se dobije pritiskom na tipku desni Alt i broj 3 na
slovnom dijelu tipkovnice
        i malo slovo "p".
        - polje unosa "Zamijeni s:" ostavi prazno
        - klikni na gumb "Zamijeni sve"

        Nadam se da ces se snaci s terminima ako koristis Word program na
engleskom ili nekom drugom jeziku.
        Puno uspjeha!

        Lijep pozdrav,
                 Zlatko