[SKRIVA] Re: Feministisk svinaktighet

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 1 Jul 2013 14:15:20 +0200

Den 1 juli 2013 13:07 skrev Robert Andersson <70264andersson@xxxxxxxxx>:
> De var väl själva invandrarkvinnor så de går
> nog inte SD:s ärenden... SD har inte så
> många kvinnliga medlemmar förresten.
> Det är mer ett manligt parti...

Du klarar så gott som aldrig att argumentera på ett vettigt sätt, och
också denna gång är du ute och cyklar i någon parallellvärld.

> Jag tror inte det är förbjudet att häda i Sverige, och egentligen är det väl
> lite
> överspänt att anmäla dem för att de visade brösten. Många män går ju med
> bar överkropp när det blir varmt.

Jag kan påminna okunnigheten om att islam också påbjuder män att inte
visa sig nakna eller halvnakna -- och förstås allra minst i moskéer.

Sådär, lek med någon annan nu.