[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Καλησπέρα!

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: "openyourmind@xxxxxxxxxxxxx" <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Mar 2012 22:08:39 +0100 (BST)

Αιμηλιτσα καλησπερα εγω σου ανεβασα κατι στο  fb σου πανω σε αυτο απο παλιες
αναρτισεις των παιδιων που μου ηρθε μολισ το διαβασα το μηνυμα ......

 Απο: emily <emily89@xxxxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 10:27 μ.μ. Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Καλησπέρα!

Καλησπέρα στην παρέα. Τι κάνετε? Θα ήθελα αν κανείς
μπορεί να με βοηθήσει με τίς γνώσεις-ιδέες του. Θα ήθελα λοιπ΄ων να μου πείτε
δυο ή τρεις αρνητικές επιδράσεις για όποιον χρησιμοποιεί το internetΈχω σκεφτεί
κατι κι εγώ μα θα ήθελα τη γνωμη σάς. Εχει να κάνει με τη δουλεία μου.. .