[openyourmind] RE: [openyourmind] Οι κοπέλες της Λίστας.

  • From: john maragos <johnny2mbg@xxxxxxxxxxx>
  • To: open your mind freelists <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Feb 2011 13:04:47 +0100

Καλημέρα Κώστα και σε εσένα.Από τη μία πρέπει να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου
λόγια, αλλά από την άλλη μήπως πρέπει να προσβληθώ που το όνομά μου
συγκαταλέγεται σε ένα μήνυμα με τίτλο Οι Κοπέλες της Λίστας ?Το γεγονός ότι μου
διέγραψες τη μισή ειδικότητα αυτή της γενετικής δίπλα στη μοριακή βιολογία
μπορώ να το ανεκτώ αλλά το δεύτερο είναι κάπως βαρύ.Αστειεύομαι φυσικά, αλλά
πάντως δεν θα έβλαπτε άλλες φορές να έχεις λίγο πιο ευρείς τίτλους που να μας
χωράνε όλους μέσα.ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΝα έχετε όλοι μία υπέροχη ημέρα.