[openyourmind] Re: [openyourmind] Καλησπέρα

  • From: Χρυσούλα Καραθύμιου <chrisa66@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Feb 2011 14:38:26 +0200

Είσαι άψογος. όλα μια χαρά.
  ----- Original Message -----
  From: Dimitrios Tsakiridis
  To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tuesday, February 08, 2011 1:29 PM
  Subject: [openyourmind] Καλησπέρα

  Αγαπητοί φίλοι:

  Με τα Windows 7 που χρησιμοποιώ, επειδή δεν υπ΄΄αρχει εγκατεστημένο το
Outlook express ή το Windows mail που έχουν τα Vista, χρησιμοποιώ το Windows
live mail, το οποίο δίνεται με το πακέτο Windows live essential.
  Πήγα στο μενού της προβολής και δοκίμασα να κάνω τη ρύθμιση που περιέγραψε ο
Κώστας ο Κούβαρης.
  Πράγματι, υπάρχουν πολλές επιλογές.
  1. Πηγαίνουμε στο μενού προβολή και βρίσκουμε την επιλογή κωδικοποίηση, την
οποία και ανοίγουμε με δεξί βελάκι, επειδή έχει υπομενού.
  2. Εκεί υπάρχει τσεκαρισμένη η επιλογή ελληνικά iso, υπάρχει επίσης και η
επιλογή δυτικής Ευρώπης Windows.
  Εμείς βρίσκουμε με πάνω και κάτω βελάκι την επιλογή περισσότερες επιλογές και
την ανοίγουμε με δεξί βελάκι, επειδή έχει υπομενού.
  3. Στη συνέχεια, βρίσκουμε με το κάτω βελάκι την επιλογή Ελληνικά Windows και
πατάμε Enter.

  Θέλω τώρα να μου πεί κάποιος, εάν τώρα εμφανίζεται το μύνημα μου κανονικά και
εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα δυσαναγνωσίας, διότι στο κείμενο που γράφω,
χρησιμοποιώ και τόνους.

  Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.