[openyourmind] Πολύ καλησπέρα σας από το αόρατο μέλος Ζωή!

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 26 Mar 2012 23:54:00 +0300

Γεια σας, γεια σας παιδάκια,φιλαράκια μου καλά! Τι να σας πω τώρα, το ξέρω κυρία διαχειρίστριά μου είμαι αδικαιολόγητη! Παιδιά το ξέρω, δεν έχω δικαιολογία για την πολυήμερη απουσία μου, αλλά σίγουρα Κώστα, Άννα-Μαρία, Αλεξανδράκι μου δε σας γράφω, το αντίθετο! Διαβάζω κάθε βράδυ τα μηνύματά σας μόλις πάω να ξαπλώσω για ύπνο κι ενημερώνομαι! Τί να πω, Αλεξάνδρα μου μεγάλη η βελτίωσή σου κορίτσι μου, ξέρεις, σκεφτόμουν τώρα ότι αναπληρώνεις εσύ φέτος, τη Ζωή που ήταν στη Λήμνο πέρυσι και φέτος πάπαλα που λένε! Χα χα χα χα χα! Άννα Μαρία μου, εντάξει, σταθερή η αξία σου και με πολύ πολύ όμορφα και ουσιώδη θέματα και με τις κατάλληλες πάντα απαντήσεις για τον καθένα απο μας! Στα χνάρια σου και η Αλεξάνδρα μας κι αυτό με χαροποιεί πολύ! Δε ξέρω πότε θα βρω ευκαιρία να σας βάλω κι εγω κάτι ουσιώδες, αλλά, αν μή τι άλλο, θεώρησα χρέος μου να σας δηλώσω την παρουσία μου και να σας πω ότι είμαι μαζί σας και είμαι εδώ, όπως πάντα από την αρχή αρχή, ασχέτως αν έχω αδρανοποιηθεί για διάφορους λόγους! Τουλαχιστον, δε ξέρω πόσο σας αρκεί αυτό εσάς, αλλά να ξέρετε ότι αυτοί οι λόγοι είναι ευχάριστοι! Σας καληνυχτώ και είμαι έτοιμη να δεχτώ τα σχόλιά σας, χωρίς φόβο και πάθος! Χι χι χι χι χι! Φιλάκια πολλά σε όλους σας, καλό σας βράδυ! Να είστε πάντα καλά και να συνεχίζει έτσι δυναμικότατα η υπέροχη απλά λίστα μας!

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: