[openyourmind] Re: [openyourmind] Ζείτε ή παγώσατε όπως τα νερά της λίμνης??

  • From: "Chrysella Lagaria" <xlag82@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Feb 2012 04:01:00 +0200

υγ. δυστυχώς ο χρόνος για κάποιους από εμάς είναισε σχέση με παλιότερα πράγματι λίγος, σε ότι αφορά τις δημοσιεύσεις τώρα προσωπικά από επιλογή δεν τις διαβάζω όλες, αλλά νομίζω είναι δύσκολο να πετύχεις σε τόσα άτομα αυτό που θα τους ενδιέφερε και θα τους ευχαριστούσε όλους. μια συζήτηση πάντως (δεν ξέρω και αν τα είπατε στο skype απόψε) νομίζω θα ήταν χρήσιμη σχετικά με τοτι θα ενδιέφερε ας πούμε τους περισσότερους και κατά πόσο τη θεματολογία π.χ. του τελευταίου καιρού τη βρίσκουν σύμφωνη με τα δικά τους ενδιαφέροντα γιατί αν τη βρίσκουν καλό είναι και να συμμετέχουν... ξανά καλό βράδυ και συγγνώμη, σίγουρα η κούραση μου φαίνεται και σε όσα γράφω! OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: