[openyourmind] Re: [openyourmind] Καλημέρα!

  • From: "Tatiana Nisioti" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Jun 2011 12:18:57 +0300

Καλημέρα σ' όλους κι όλες κι από εμένα!
Είναι, λοιπόν, μερικά τραγούδια που δίκαια μπορεί κανείς να τα ονομάσει
"ύμνους"..., να, όπως αυτό ή - τώρα που μου ήρθε συνειρμικά - το "Καλοκαίρι",
του Σαββόπουλου...!
Να περάσετε, να περάσουμε δηλιαδή, τέλεια όπου ο καθένας ... καταφέρει... να
πάει!! Τουλάχιστον θάλασσα να βρει και να την απολαύσει! Εγώ, βέβαια, το
αγαπημένο, όπως σας έχω ξαναπεί παιδί της τελευταίας στιγμής..., μέχρι και στην
Τήνο, Άννα-Μαρία μου - κίνητρο για να σε γνωρίσω κιόλας, και γιατί δεν έχω
ξαναπάει - δοκίμασα να βρω εισιτήριο..., μάταια όμως..! Τελικά καταλήγω προς
Αργολίδα μεριά...