[openyourmind] Re: Καλημέρα!

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 09 Jun 2011 12:54:36 +0300

Έπρεπ0ε να μου το είχες πει νωρίτερα και θα στα είχα κανονίσει!!Θα ήταν πολύ ωραία να τα λέγαμε και απο κοντά!αλλά δεν πειράζει μην ανησυχείς απο εδώ μόνο σεισμός μπορεί να μας κουνήσει άρα εδώ είμαστε και θα είμαστε για πολλά χρόνιαακόμη!!χαχαχα έχασες όμως γιατί, Στο χωριό μου γίνεται μεγάλο πανηγύρι μιας και γιορτάζει η εκκλησία μας η Αγία Τριάδα και γινεται πανικός! Όλα τα σπίτια ανοίγουν και περιμένουν κάθε επισκέπτη ντόπιο και μη, να πάει για να δοκιμάσει νόστιμα φαγητά και μεζεδάκι με μπόλικο κρασί!!κι αν δεν πας σε όλους μπορεί και να θυμώσουν μαζί σου! άρα καταλαβαίνετε το απογευματάκι με τόσο κρασί έχεις γίνει ντίρλα!!δεν ξέρω υπάρχει αυτό το έθιμο και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας΄΄ Ξέρει κανείς απο εσάς να μου πει Το βράδυ παραμονής μετά την θεία λειτουργεία η οικογένειά μου κάνει το κέρασμα σε όλους με παραδοσιακά γλυκά και σπιτικό ρακί και αναψυκτικά για τους μη πότες,το έχουμε καθιερώσει εδώ και πολλά χρόνια και έχει γίνει παράδοση πια!! όπως και να το κάνουμε η ζωή στο χωριό έχει άλλη χάρη,οι άνθρωποι έρχονται πιο κοντά!

Στις 9/6/2011 12:18 μμ, ο/η Tatiana Nisioti έγραψε:
Καλημέρα σ' όλους κι όλες κι από εμένα!
Είναι, λοιπόν, μερικά τραγούδια που δίκαια μπορεί κανείς να τα ονομάσει "ύμνους"..., να, όπως αυτό ή - τώρα που μου ήρθε συνειρμικά - το "Καλοκαίρι", του Σαββόπουλου...! Να περάσετε, να περάσουμε δηλιαδή, τέλεια όπου ο καθένας ... καταφέρει... να πάει!! Τουλάχιστον θάλασσα να βρει και να την απολαύσει! Εγώ, βέβαια, το αγαπημένο, όπως σας έχω ξαναπεί παιδί της τελευταίας στιγμής..., μέχρι και στην Τήνο, Άννα-Μαρία μου - κίνητρο για να σε γνωρίσω κιόλας, και γιατί δεν έχω ξαναπάει - δοκίμασα να βρω εισιτήριο..., μάταια όμως..! Τελικά καταλήγω προς Αργολίδα μεριά...