[cfinformatica-grup] Re: RA1 dels projectes finals

  • From: Toni Soler <tsoler22@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 11 Apr 2014 10:02:12 +0200

Olga,

Nosaltres fem el síntesi durant el mes de Maig. Això vol dir que els
alumnes ja no fan classe normal i estan tots els dies fent aquest projecte.
Tots els professors fem el nostre horari normal de classe per resoldre
dubtes del projecte de síntesi, i el/la professor/a de FOL no es cap
excepció. En cas contrari, què fa aquest professor durant el mes de Maig?
Òbviament no resoldrà dubtes tècnics, però si orientem el projecte de
síntesi com un projecte empresarial, o com un producte que s'ha de vendre,
aquí sí que hi ha una part que pot liderar el professor de FOL. Això es el
que fem. Fins i tot, col·labora amb nosaltres per posar avaluar. Crec que
això es el normal, no? Aquest professor cobra per fer el seu horari, no?
Doncs l'ha de fer i s'ha d'implicar com un professor mes.

El dia 11 abril de 2014 9.52, Carles Balbastre <
cbalbastre@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> ha escrit:

--
Toni Soler
Twitter: @tonisolerlluis