[cfinformatica-grup] Re: RA1 dels projectes finals

  • From: Olga Schlüter Martín <olga.schluter@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 11 Apr 2014 10:01:35 +0200

Hola

Jo també sóc del parer que el projecte ha de ser tecnològic, però a la
programació del mòdul que ens fan fer ens diuen que hi ha de constar com
s'avalua cada RA relacionat amb el contingut corresponent. Tenim auditories
de qualitat cada any i a sobre aquest curs ens ve inspecció i tot.

Un altre problema que tenim és que el contingut que consta a ASIX al DOGC
és: a determinar per l'equip docent, mentre a DAW estan clarament definits
al document provisional de Mòduls. Segons ens han explicat al DOGC de DAW,
que encara no ha sortit és probable que esborrin tots els continguts. Algú
sap el perquè?

Gràcies

Olga