[cfinformatica-grup] Jornada tècnica d'informàtica. Propostes

  • From: Enric Mieza <emieza@xxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Apr 2013 13:07:52 +0200

Aquest cap de setmana els de guifi.net , a la zona del bages, estan canviant de
BGP a OSPF, diuen que s'experimentava lentitud i estan encara en proves. Ho dic
perque us podeu trobar que justament deixen de ser un exemple pel cas.

No conec mes detalls, no tinc cobertura de guifinet, pero ho he llegit a la
seva llista. No se quines decisions poden tenir a altres zones i si es una
politica conjunta o no.
Salut,

Enric

El 28/04/2013, a les 21:36, Oscar Torrente Artero <q2dg2b@xxxxxxxxx> va