[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Desaparició de la borsa d'interins

  • From: Jordi Gil Simon <gilsimjo@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 24 Apr 2013 15:37:25 +0200

Aquest debat només té sentit si desperta la gent a mobilitzar-se si no serà
un debat més a internet assegut des de la meva cadira per protestar a la
barra del bar, en tot cas aporto una mica d'info:

Envio el manifest d'Axia que es el lobby de directors que ha presionat per
fer aquest decret que s'ha parlat a esquenes dels sindicats i s'ha enviat
abans a les direccions d'amagat a tota la comunitat educativa.

http://axia.cat/noticies/axia-a-favor-de-la-millora-de-la-qualitat-de-lescola-publica-defensem-el-nou-decret-de-plantilles/

"*AXIA defensa conseqüentment que aquesta nova potestat de la direcció vagi
associada a un retiment de comptes creixent de la seva gestió del projecte,
incloent-hi la del personal."
*
*
*
A qui creieu que rendiran comptes? Al departament que els ha posat com a
directius? o al profesorat que poden fer fora quan vulguin?

Vosaltres mateixos, però cada cop pintem menys en tota aquesta història.

PD: Mireu quins directors son darrera AXIA....

Jordi