[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Desaparició de la borsa d'interins

  • From: Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 24 Apr 2013 15:32:08 +0200

En tot plegat jo hi veig dues coses ben diferents

- Per una banda hi ha el problema, real, però diria que tampoc especialment
gran, de professors que no arriben a uns "mínims". En aquest cas crec que
el cos d'inspectors hauria de funcionar millor o tenir més poder. Jo
realment no sé que els hi falta, si recursos o capacitats "normatives",
però tots hem sentit casos de profes (a tot l'àmbit educatiu) realment
penques als que no se'ls hi ha pogut / volgut fer res... no sé el pq. :?

- Per una altra banda crec que hi hauria d'haver la possibilitat que una
escola busques/prioritzes un estil de professorat més d'acord amb la seva
realitat / línia educativa etc... i / o que es valorés d'alguna forma
l'encaix d'un professor en en centre. I és aquí on feia la preguntava en
veu alta.

- Una altra cosa, i és a partir de la qual comença tot és si considerem que
el professor té dret a un centre concret o és el centre el que té dret a un
professor concret....la cosa varia bastant segons opinis una cosa o una
altra....

I per cert, jo diria que no vaig pas dir que creia que fos bo que sigués el
director qui hagués de tenir la potestat de decidir qui es queda o qui no.
Simplement comentava que no m'agrada que només es consideri el criteri
d'antiguitat, però tampoc m'agrada que el director pugui decidir el que
vulgui...

Apali, que tinc claustre!!!

El 24 d’abril de 2013 12.34, Oscar Torrente Artero <q2dg2b@xxxxxxxxx> ha
escrit: