[cfinformatica-grup] Re: Convocatories de Vaga

  • From: Jordi Gil Simon <gilsimjo@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 7 May 2014 09:22:47 +0200

Jo el que faig sempre que hi ha VAGA d'estudiants es buscar la web de qui
convoca i presentar la info, personalment em sembla molt malament els
profes que directament parlen de lo ganduls que son els alumnes que només
fan VAGA per no anar a clase sense donar la informació de perque es fa
VAGA, crec que si quan son estudiants tractem la gent que defensa uns drets
de ganduls, ¿que faran quan siguin treballadors?, es més, que fem nosaltres
com a treballadors de l'ensenyament public per defensar-ho?, bé es una
pregunta que em faig ultimament...

Jo a clase els hi presento la web i parlem de quins sindicats hi han
darrera i quines raons hi han per fer VAGA, inentant ser el mes neutral
possible, i amb aquesta manera de fer alguns s'han quedat a casa el dia de
VAGA, d'altres han anat a la manifestació, i alguns han vingut a classe, hi
ha de tot, i evidentment, també hem parlat de la figura de l'esquirol, s'ha
de parlar de tot. Dit aixó, com a sindicats d'estudiants, aqui a Catalunya
hi ha:

1.- Sindicat d'estudiants. http://www.sindicatdestudiants.net/
2.- SEPC. http://sepc.cat/

En principi amb aquestes web podries veure tota la info.

PD: Hi ha algú que estigui plantejant al seu claustre que la seva escola es
negui a aplicar el decret de plantilles? o impera l'actitud de l'estruç de
mentre no em toqui, de moment estic bé?.

Jordi