[ur-qrp-c] Re: Вопрос_требующий_обсуждения.

  • From: Volodymyr UR3QJW <ur3qjw@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 May 2012 20:37:10 +0300

Вітаю!

29.05.12 11:10, Yuriy US3QZ написав(ла):
> [...]
> UR3LCM как организатора клубной конференции в системе эхолинк. Вопрос
> касаеться блокировки аудиопотока на сервере. Собрались мы на клубный
> круглый стол, а модератора по какихто пречинах нет. Скажите что делать
> и как проводить встречу клуба, что, искать другое место для
> провидения. В конференции Украина не всегда есть возможность спокойно
> побеседовать. Я думаю что было бы справедливо дать всем учасникам
> встречи пароль модератора, иначе как дальше. Прошу всех учасников
> ur-qrp-c высказать свое мнение по этому вопросу. С ув. Юрий US3QZ.

Хочу висловити свою думку стосовно цього питання.

1. Роздавати права модератора всім, це недоцільно.

Права модератора повинні бути в кількох людей, які відвідують принаймні
три чверті всіх товариських зустрічей.
Та здатні оперативно виконувати свої обов'язки, модераторів.

2. Постійне, тотальне блокування аудіо-потоку, це недоцільно.

Тотальне блокування аудіопотоку, унеможливлює використання
конференційного сервера - взагалі, коли це потрібно.

IMHO: Блокування аудіо потоку повинно здійснювати модератором:
> ПРАВИЛА_ВЕДЕННЯ_ТОВАРИСЬКИХ_ЗУСТРІЧЕЙ_UR-QRP-C
> 2. Участь у товариських зустрічах можуть брати лише зареєстровані
> учасники, які приєдналися до вузла UR3LCM-R, та повідомили голосом або
> у чаті про свій намір брати участь у обговоренні.
1. Під час проведення Т.З., після того як пройшла реєстрація та всі
зацікавлені особи були зареєстровані.
2. Під час блокування "сторонніми" людьми QSO, яке проводять
радіоаматори в конференційному сервері.
3. При потребі модератора.

З повагою, Володимир, UR3QJW

--