[ur-qrp-c] Робота_рефлектора

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Feb 2011 21:09:50 +0200

Вітаю!
Помітив, що деякі мої повідомлення повідомлення у архіві з'являються, але із
рефлектора мені не надсилаються. Іноді приходять із затримкою у кілька годин.
Щось схоже на роботу повільного spam-фільтра.
Прошу порівняти вміст архіву рефлектора із повідомленнями які Ви отримали через
E-Mail та повідомити результат.
Заздалегідь дякую!

Останнє повідомлення, яке я надіслав, але із рефлектора не отримав:
Ось опублікував невеличкий скрипт для простого перегляду ґеофізичних даних
UR3LCM WWV Data Viewer, що публікуються на сайті Space Weather Prediction
Center (SWPC). http://ur3lcm.ho.ua/html/110106090514.html
Прошу тестувати і обговорювати! ;)
--кінець повідомлення--
--