[ur-qrp-c] Re: Опитування

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 20 Jan 2011 00:32:57 +0200

Вітаю!

On Wed, 19 Jan 2011 18:42:50 +0200
Volodumur <ur3qjw@xxxxxxx> wrote:
> Яким на вашу думку повинен бути "Джентельменський набір" програмного
> забезпечення сучасного радіоаматора.
> Яке ПЗ повинно до нього входити.

У послідовності важливості:
1) апаратні журнали: буденний, контест, кластер-журнал;
2) генератори звітів, статистики із журналів та засоби експорту/імпорту даних;
3) довідкові системи, робота із БД;
4) прогнозування;
5) обчислення віддалі, напрямку, координат;
6) електронні QSL, оформлення/генерація графічних QSL-файлів
5) керування устаткуванням;
6) CW асистенти;
7) адаптовані до ham-radio авдіо-засоби, спектроаналізатори, осцилоскопи;
8) засоби APRS;

> Які мають бути критерії вибору цього ПЗ.

Передусім засоби для автоматизації загальних ham-операцій,
далі вже спеціалізованіші.

> Яким повинен собою виглядати цей набір:
> Повноцінним репозиторіем для одного чи кількох дистрибутиві, чи просто
> збіркою файлів локалізації.

imho про репозитарій мова може йти лише якщо вибрати якийсь один конкретний
стабільний дистрибутив.
Найбільше ham-radio підтримує Debian.
Проте доцільніше мені видається тут не брати ориґінальний дистрибутив, а
створити на основі нього надлегкий різновид, подібний за принципом будови до
PuppyLinux, але орієнтований на згаданий софт.

Локаліцацію найкраще не городити самому відрубно, а узгоджувати із
авторами/розробниками окремих програм, включаючи локалізацію у офіційні source
code. Якщо вони на контакт не йдуть, то таку програму треба міняти на іншу.

--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>