[ur-qrp-c] Re: Зміни--до--статуту

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 31 Aug 2011 23:24:38 +0300

Вітаю!
On Wed, 31 Aug 2011 21:29:50 +0300
Volodymyr UR3QJW <ur3qjw@xxxxxxx> wrote:
> Реєстрація як юридичної особи UR-QRP-CLUB, серед всіх свої переваг має
> також і недолік:
> Оподаткування.
> Ви володієте хоча б приблизними відомостями стосовно відсотку податків
> неприбуткової громадської організації?

Я зареєстрував свого часу кілька громадських об'єднань, і досі беру
участь у їх діяльності. Також я є представником благодійного фонду.
Усі ці організації є неприбутковими.
Також усі вони мають статус юридичної особи.
Як мені відомо, діяльність громадських об'єднань не оподатковується.
Принаймні мені це невідомо.
Оподаткування стосується суб'єктів підприємницької діяльности, але
не юридичних осіб взагалі.
Об'єднання громадян не належать до суб'єктів підприємництва,
хоча часто можуть бути їх засновниками.
Цілком можливо, що нещодавно щось змінилося, і я помиляюся, але
imho статус юридичної особи і обов'язок сплачувати податки не є
безпосередньо пов'язаними.
На чому ґрунтується Ваше твердження про оподаткування членських внесків?
Я про таке вперше чую.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>