[ur-qrp-c] Re: Зміни--до--статуту

  • From: Volodymyr UR3QJW <ur3qjw@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 30 Aug 2011 18:33:01 +0300

Вітаю!

29.08.11 23:32, Ihor UR3LCM написав(ла):
> Надсилаю у рефлектор лист від Євгена UR4LN.
> Також, можна додати що значки та вимпели з символікою клубу надаються (за
> необхідністю) членам клубу за їхні кошти.

Дуже гарна думка!
До списку можливо було б долучити і брелоки.
Скажімо мені, хотілось би мати брилок з символікою UR-QRP-CLUB.
Фінансова підтримка клубу за іх допомогою, досить поширена в EPC-CLUB.
http://epc-ukraina.ucoz.com/news/pomoshh_evropejskomu_klubu_ljubitelej_cifrovykh_vidov_svjazi_ers/2010-10-07-223

> Стосовно внесених Ігорем UR3LCM   питань:
> Тож виношу на обговорення у рефлекторі питання:
>
> 1) Чи вважаєте Ви за доцільне створити спеціалізований інтернет-ресурс
>
> для координації клубної діяльности - внесення пропозицій, обговорень,
>
> голосувань?
>
> 2) Інформація із цього ресурсу має бути доступною лише членам клубу
>
> (зареєстрованим користувачас), чи бути загальнодоступною відкритою?
>
> 3) Чи вважаєте Ви за доцільне проводити регулярні клубні зустрічі у
>
> системі Echolink?

1. Так. Бажано на цілковито відкритій, юзабельній платформі. І тільки не
на UCOZ!
Подивіться який гарний сайт в RU-QRP: http://qrp.ru/modules/news/
Інтернет голосування, вважаю є досить гарним виходом з ситуації коли
конференцію відвідує незначна кількість членів, та виникають питання
стосовно її лигітивності.
http://qrp.ru/modules/newbb_plus/viewtopic.php?topic_id=241&forum=1
Інтернет-онлайн голосування можливо було б здійснити за допомогою мережі
Echolink в конференції Україна в закритому режимі (допуск до конференції
виключно членів клубу).

2. Відкритою. Коментувати інформацію мають право лише зареєстровані особи.
Однак коментувати інформацію яка зачіпає внутрішню діяльність клубу,
мають право виключно члени клубу.

3. Так. Один чи два рази на місяць.

--
GL & 73's de Volodymyr, UR3QJW