[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re HLK- HZZO, NOVI MODEL UPUĆIVANJA

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Oct 2013 17:13:17 +0200

Da počnem od kraja...

"*I je li ova silna prijepiska u cilju komentara dobrih/loših strana
financijskih ugovora s HZZOom ili u drugu svrhu ?  Ostaje čitačima da
prosude !*"

Uvijek je tako, i to nije samo problem nas u KoHOMu, ni u medicini, ni u
Hrvatskoj, nego je globalni problem da nitko ne sluša druge, svatko polazi
od svog stava, gleda iz svog kuta, i svaku riječ važe samo iz svoje
perspektive čitajući između redaka ono što očekuje, zanemarujući ono što je
napisano a i ono što je možda između redaka (zapravo i zaista)
nagoviješteno.

No evo onda mene iz mog kuta i s mojim predrasudama i mojim međuretcima.

Ono u čemu definitivno potpisujem tvoj dio (but not limited to...) je "*IO-u
sam napisala svoje mišljenje još tada u 3/2013 ( glede /ne/pravovremenosti
informacija u ključnim trenutcima pred nove ugovore) i definirala u čemu
mislim da su pogriješili - posebice prema koordinatorima na terenu .
Posebice prema vrlo aktivnim, ažurnim koordinatorima na terenu (
VARAŽDIN)...** *

*Je li to dovoljan krimen da ih se smijeni .. ne znam .. odgovoriti će oni
kojima je to Statutom omogućeno - a to je Skupština Udruge*".  I kad me
netko pokušava svrstati "uz" ili "protiv" nekoga, moj razlog kritike svodi
se prije svega na ovo što si navela.  Ono s čime se ne slažem u tvom
dijelu, i što isto tako nisam krio u svojim istupima, jest "*I dalje tvrdim
da je glavni razlog zadržavanja starog FINANCIJSKOG ugovora isto tako
bilo stavljanje
financija u prvi plan, čak štoviše , glavni argument za stari financijski
ugovor jesu ( NAIZGLED)zacementirane financije do 2021. *".  Ne isključujem
da je bilo takvim kalkuliranja.  Ali u svakom slučaju, nepotpisnici su
imali i druge argumente uz sebe, dok potpisnici nisu ni krili da je
financijski učinak bio presudan u izboru.  Iako je moguće da je nekim
velikim timovima stari ugovor i povoljniji od novoga, opet se zanemaruju
oni koji sigurno ne ulaze u tu kategoriju 2000+, pa ni 1700+ a ipak nisu
potpisali ugovor.  I nisu ni preračunavali minute u kune, dodatne postupke
u nagrede, bolovanja i potrošnju u kazne.  Jer su bili pozvani od KoHOMa da
ne potpisuju *ne zbog financijskih razloga* jer se oni kao bitni nisu ni
spominjali do donošenja odluke IO-a, nego zbog razloga pregovora o
cjelovitim ugovorima, a iz istog razloga pozvani su i od Komore (pa je to
presudilo i kod dijela nepotpisnika koji i nisu članovi KoHOMa), samo s
razlikom što je KoHOM svoje mišljenje o prioritetima promijenio a HLK ne.
I sve se svodi na to.  A priču o borbi za vlast, smjenama i zamjenama
ostavljam nekim drugim diskutantima.

.