[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re HLK- HZZO, NOVI MODEL UPUĆIVANJA

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Oct 2013 16:41:00 +0200

Izjave tipa jedni nude , a drugi uvijek viču  NE vrlo je jednostavno pobiti.
Postoji :

*       Snimka nastupa panelista diljem lijepe naše, sve moje kolege u
Splitu mogu svjedočiti da sam jasno argumentirala zašto SU POJEDINE  stavke
novog Ugovora neprihvatljive i šta predlažemo  .Ali onaj tko ne želi čuti ,
jednostavno ne čuje , i tu nema pomoći
*       Postoji službeni stav Povjerenstav za PZZ  sa jasnim spornim točkama
novog Ugovora i prijedlozima kako ih riješiti
*       Postoje prijedlozi i drugih Udruga (OEMS)
*       Postoji konsensus svih udruga u zdravstvu koji Ugovor smatraju
neprihvatljim i poradi čega
*       I još jedan nonsens - HLK je novi Ugovor vidjela nakon jednog
okruglog stola gdje je ugledao svjetlo dana - da je nekoga zaista
interesiralo mišljenje struke zar bi ovo bilo moguće

Zaista mislim da je sve ovo pametnome dosta ..

Ali  iznova ću ponoviti svoj mail pred neki dan : U nastavku Ugovor kakav
smo željeli , a nismo niti imali priliku ispregovarati :

Ovo je onaj naš DA DA - takav Ugovor želimo, za razliku od onoga NE NE kojeg
u nedostatku činjenica stalno netko provlači između redaka  :

Evo što je sporno svakom tko ne vidi samo spirometar , novi EKG, novi
dermatoskop, i ne pada na izjave tipa -" pa nek potraje koliko treba , jer
za Boga što je danas sigurno"  :

Željeni ugovor:

1)    Ugovor je nakon toliko godina neizvjesnosti i jednostranog "morate ili
ste bez Ugovora" napokon "dvostrani ugovor" tj vrijedi do potpisivanja
Novog, jer na njemu jasno stoji - DO POTPISIVANJA NOVOG UGOVORA ŠTO SU NEKI
ŽELjeli I JESU IZBRISALI

2)    . Ugovor je siguran jer o promjeni koeficijenata koji diktIruju cijenu
mog rada( svi oni DTP koje smo i sami predlagali!) ne odlučuje isključivo
dobra volja zdravstvene administracije

3)     cijena mog pregleda za "vanjske osiguranike" nije manja od cijene
"fen frizure",

4)     hladni pogon je realan,

5)     koeficijenti spec OM i spec bilo koje razine su jednakovrijedni,
napokon je ukalkulirano moje pravo na godišnji odmor.

6)    Definirani su vremenski normativi za osnovni rad tj razinu 1/2/3 , van
limita su DTP-ovi koji zahtjevaju dodatno ulaganje i dodatno vrijeme( pa će
biti UZV-ova , dermatoskopa, krioth!) , što su pokazali realni vremenski
normativi.

7)    Indeksi kvalitete rada nisu zbrojevi uputnica, rp i stopa bolovanja(
pa bili oni  i bez onih RS ova)

8)    Svaki liječnik u sustavu ima pravo indicirati ( lijek , bolovanje!) ,
ali svojom šifrom za to osobno odgovara. Svi smo u sustavu jednako praćeni i
podaci kontrola su svima dostupni i transparentni kao i sankcije.

9)    Grupna tj  tvz skupna praksa normalni je slijed , kao nadstandard,
adekvatno plaćen, u mogućim vremenskim uvjetima kada se jasno definiraju
vremenski normativi i kada ona neće biti riješenje za međusobne zamjene jer
će liječniku biti omogućen i plaćen godišnji odmor, doedukacija

I naravno na kraju , više ne ovisim o broju pacijenata, prikazujem svoj rad
i realno vrijeme temelj postavljenih vremenskih normativa te jasno šaljem
poruku o nonsensu o 7,5 h radnom vremenu , što isključuje svaku mogućnost
"nadoknada" kroz pripravnosti i dežurstva, bilo kada i bilo kojoj zdr.
administraciji,  veća glavarina omogućava malom timu da dostojanstveno radi
svoj posao, ne udovoljavajući pacijentima koji više nisu u mogućnosti
mijenjati liječnike u beskraj ( uz formalna obrazloženja bez uključivanja
liječnika u taj proces)

Rekli bi moji mušičavi i mišićavi Splićani - kvragu , zar je ovo tako teško
shvatiti? Prokockali smo priliku , i za to netko treba snositi odgovornost.

Ma ni ta nesretna odgovornost nije isključiva,  ali kada se onaj tko vas
predstavlja ustane, i kao razlog svoje odluke kratko i jasno kaže -
FINANCIJSKA DOBIT- taj nas ne može predstavljati .

"prosto ko pasulj" , zar ne ?

Lp

Meri

  _____