[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re HLK- HZZO, NOVI MODEL UPUĆIVANJA

  • From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Oct 2013 20:12:50 +0200

Meri,
Postoji i rani poziv svih nize spomenutih udruga da se potpisu ugovori jer su
bolji od starih što je bilo nakon prethodnih poziva da se ne potpisuju.

Predsjednica predstavlja KoHOM i odlučuje o ključnim stvarima s IOom.

O ovoj ključnoj stvari je IO jednoglasno odlučio.
Ta odluka je odluka KoHOMa i to što se nekome ne sviđa - ne mijenja na stvari
da ju je upravno tijelo legitimno donijelo.

Kao i ti, i ja sam javno nastupio u Osijeku i rekao kljucnih nekoliko stvari
koje nisu dobre. Dio je promijenjen.

Za druge se trebamo argumentirano izboriti.

Pozdrav,

Mario s iphonea