[smartdoctor] Re: MAGARAC

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Oct 2013 20:47:52 +0200

Ma, Marija, za svinju se moraš roditi a magarcem će te već napraviti kroz
život...

I lijepo molim potpisnike i nepotpisnike da ne analiziraju svaku riječ i
paranoično ih tumače, jer ja sad, a siguran sam i Vlado u svojoj priči,
nismo uopće imali nikakvu namjeru sugerirati usporedbe likova iz basni s
realnim ljudima.  Inače ću morati povući nekidan citiranu izjavu kako je
ova diskusija rvolucijski nekoliko stepenica iznad sukoba koji su nas
tresli prije 2-3 godine...

Dana 9. listopada 2013. 17:30 Marija <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx> je