[smartdoctor] Re: MAGARAC

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Oct 2013 22:16:12 -0700 (PDT)

To ja već neko vrijeme mislim. Zadnjih tjedana, bolje nas je ne čitati...

On Thursday, October 10, 2013 4:00 AM, Zrinko Karlović
<zrinko.karlovic@xxxxxxxxx> wrote:

Jadranka, nakon ovoga sretan sam što sam odustao da iz Vikičinog maila o
magarcima i sam izvučem jednu rečenicu i razvijem u kratku digresiju kako je
Vlado napravio.  Meni je upalo u oči njeno spominjanje kako su se Kleopatra i
rimske carice kupale u magarećem mlijeku radi ljepote.

Ja sam htio (ali na sreću nisam) reći Vikici kako je to zastarjelo, jer nam je
puno bliža grofica Erzsébet Báthory koja se kupala u krvi djevica.  Vjerojatno
bi polovina išla u analize jesu li djevice potpisnice ili nepotpisnice, a druga
polovina bi zaključila kako ja najavljujem da se na Skupštini biti krvi.

Izgleda da je bolje da steriliziramo listu i pišemo samo ono što nitko neće
moći krivo protumačiti. Dakle, flaster na usta a obje ruke u gips.

Dana 10. listopada 2013. 00:35 Vlado Bjelajac <vlado.bjelajac@xxxxxxxxxxx> je
napisao/la:

>Dragi Zrinko,
>vidi se da me poznaš.
>Hvala ti,
>
>KMNM
>VN

      pametna, magarica.

      magarac cijenjena životinja.

      bila je  KORISNA težaku kada bi išao u polje, jer je jedina mogla
      hranu, vodu

      IZDRŽLJIVA životinja, može dugo raditi po svim

      vremenskim

      sebi.

      (kako god hoćete) - nekad to može biti
      mana, ali što mi znamo zašto magarac koji puta "tvrdoglavo"
      zmija), drugo je to što gospodar ne zna
      razloge.

      simbol, na granici izumiranja.

      Dalmaciji, samo ovo ljeto, digli su mu spomenike u Selcima na Braču i u
      magaraca, kao ljetne atrakcije, npr. u Tisnom.
      Pelješcu postoji seosko gospodarstvo, sa 80 magaraca, svi imaju imena,
      bolesti i sl.
      carice kupale u magarećem mlijeku

      cijeniti magarca kojeg imaju.
      je imao vrijednog magarca za rad u polju.
      kriza (recesija, porezi, Linić) i seljak zaključi da će

      uštedjeti

      Zaključi seljak, da može smanjiti magarcu hranu za još pola.
      kraju seljak vidi da magarac radi i sa manje hrane, pa mu prestane
      naučio da radi bez

      ("Svaka silčnost sa stvarnim događajima je isključena")

      odnosila se na ono "svi smo mi Mirko
      koja druga osoba s kojom smo solidarni.
      "magarac" moj EGO ili superego - ovisi!

      prepametnoj plavoj

      brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT
        na http://moj.hrvatskitelekom.hr

      Antivirus.