[smartdoctor] Re: MAGARAC

  • From: "Vlado Bjelajac" <vlado.bjelajac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Oct 2013 01:02:59 +0200

Čestitke za magareći rođendan,

a za poklon jedna pričica koju sam čuo u jednom Istarskom selu:

Živijela dva prijatelja skupa u istoj štali: tovar i prasac.
Ponekad bi se tovar žalio prascu, kada bi se umoran vratio kući: lako je tebi, dok se ti izležavaš i jedeš, ja po cijeli dan radim.Čak i za tebe moram nositi cukete na leđima, da bi ti imao što jesti. Ali jedne zimske večeri, kad se tovar vratio kući, prasca nije bilo u štali. Zabrinuto ga je tražio po dvorištu i nažalost, ugledao ga je kako visi na kuki.
Tovar tada reče sam sebi: zna sam ja, da sve ča je lipo, kratko dura.

Vlado Neradnik

----- Original Message ----- From: "Žaklina Džamonja" <zaklina.dzamonja.dr.med@xxxxxxxxxxx>