[smartdoctor] Re: MAGARAC

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Oct 2013 16:12:06 +0200

OSOBNE MAPE/stvarane i filtrirane od rođenja/ VIĐENJA OKOLINE I SITUACIJA!
! Svi smo ponaosob u pravu gledajući kroz svoj filter "mapa",beskrajnog
egoizma  i odgoja!
Da organiziramo  tečaj NLP /neurolingvističko programiranje/ a da bi se
usaglasili "viši-široko i daleko gledanje/ i "niži-bazno/ interesi ?.Radi
se o podizanju baze i spuštanju vrha na prihvatljivi nivo za obje strane.
No vjerojatno bi zapelo na administrativnim i "stručnim" stepenicama.
Postoji puno načina i tehnika no ne postoji volja dovoljne mase/kritična
masa/.
Osobno sam pohađala masu tkz.alt.tečajeva i pomogla puno ljudiju? da nađu
svoj put bez bolesti!

Dana 10. listopada 2013. 11:47 Roko Fantulin

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević