[smartdoctor] Re: MAGARAC

  • From: "Roko Fantulin" <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Oct 2013 09:10:36 +0200

  Zajednički je trebalo nastupati prije nego smo dozvolili
  biti podijeljeni još davnih godina (zakupci , domski ),
  prije nastanka Kohoma.
  Sad kad smo već podijeljeni nema više zajedništva
  što je vidljivo iz svakodnevnih mailova na ovoj listi.
  Svaka struka nastupa zajednički prema vani , makar se
  iznutra svađaju ( bankari , pravnici , trgovci
  poljoprivrednici i dr.) osim nas.Imamo toliko međusobnih
  podjela da nema šanse postići zajedništvo
  o kojem govoriš , nije li očito?         Pozdrav , Roko