[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Vesela Novinarka i operacije držte lopova!

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Oct 2013 02:46:07 +0200

Ova je emisija bila primjer profesionalne strukovne solidarnosti.
Predstavnik HRT, dakle novinar, doveo je u studio ravnatelja HZZO da
figurira i uz nekoliko jedva dozvoljenih rečenica daje dignitet emisiji
koja treba vratiti u sedlo pripadnicu njegove struke, novinarku, koja, kao
ni za liječnike, nije pokazala nimalo više nježnosti niti prema
osiguravajućoj kući.

Tijekom dijela emisije Hrvatska uživo koji je govorio o zdravstvu
(korupcija) pripremljeni prilog trajao je 4'20", voditelj je što govorio
monolog, a što postavljao pitanja ili upadao u riječ ukupno 2'29", gđ(ic?)a
Škaričić govorila je 5'37 a prim. Varga 2'11" (odstupanja moguća do 5
sekundi).  Dakle, prim. Varga nije dobio riječ čak niti koliko voditelj, a
očito glavna zvijezda emisije dobila je pravo na preko 250% vremena
odobrenog za ravnatelja HZZOa.  Također, najduži neprekinuti interval koji
je prim. Varga dobio iznosio je 24" i u pravilu nijednom nije dobio priliku
u potpunosti završiti misao bez upadica, potpitanja ili prelaženja na drugu
temu, dok je gđa Škaričić čak 4 puta imala prilike govoriti dulje, dvaput
preko minutu a najduži je neprekinuti govor iznosio malo preko 2 minute!

S jedne strane, može nam biti jasno kako to da naši predstavnici ne
dobivaju primjerenu minutažu u medijima ako tako prolazi ravnatelj HZZOa.
S druge strane, novinari su nam očitali još jednu lekciju o podršci koja se
pruža pripadnicima vlastite struke.

Dana 8. listopada 2013. 22:15 Ines Balint <ines.balint@xxxxxxxxxxx> je