[smartdoctor] Re: Kuda plovi ovaj brod...?

  • From: "Marija 2" <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Oct 2013 08:54:37 +0200

Danko,sjećaš li se koliko je snage,vremena,živaca trebalo potrošiti da nam
COM ne uđe u ugovornu obvezu?Nekima je to tada FINANCIJSKI odgovaralo i
radili su u COM u.Zar se po istom obrascu sada trebamo trošiti?KoHOM se
rodio iz potrebe da nam se poboljšaju uvjeti rada,da možemo raditi svoj
posao onako kako znamo i kako se od nas to s pravom očekuje.Uz ovakvu
frekvenciju,dijeljenja prostora(kontra
smjena),neopremljenosti,administriranja,na ovaj način prikazivanja
odrađenog,klikanja(vjerujem da u doba informatizacije to može i
jednostavnije)teško da pacijentu možemo posvetiti vrijeme koje jenjemu a i
nama potrebno.Dok god nas Zavod ne prihvati kao ugovornog partnera u
pregovaračkom smislu ne može biti dobro.Samo mi koji radimo struku na terenu
znademo što je najbolje za nju.Vjerujem da smo svi svjesni trenutka u kojem
živimo,ali to ne znači da bez pogovorno treba potpisati sve što nam se
da.Mislim da bi jedan od prioriteta naših zahtjeva trebao biti i povratak
koncesionara u UV DZ.i UV HZZO a,više uvažavati prijedloge HLK koja ih daje
uglavnom na preporuku povjerenstva PZZ a.Struku bi jednog dana trebalo
istinski graditi i braniti kroz Komoru.Kod novih ugovora praktički je bilo
predloženo od svih udruga i HLK da se zadnji ugovori ne potpišu do
daljnjega, jer su na duže vrijeme za nas pravno nesigurniji i nepovoljni.Ali
i ovaj put smo odreagirali na kratku stazu.Tako se ne gradi struka.

Dragi kolege,nadam se da ćemo s puno strpljenja,takta,argumenata,jasno srca
i emocija na Skupštini vidjeti kako dalje jer potpisnicima ugovori traju do
31.12.2013.

Srdačan pozdrav,

Marija

  _____