[smartdoctor] Re: Kuda plovi ovaj brod...?

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Oct 2013 08:50:12 +0200

POTPUNO   ZA MALE TIMOVE NIJE NIKADA NIŠTA UČINJENO ; PREPUŠTENI SU SAMI
SEBI ALI ZABORAVILI STE DA SU TO U DRUGIM ZEMLJAMA ČLANICAMA  TIMOVI
NORMALNE VELIČINE I PRISTOJNO PLAĆENI A NE UCJENJENI OD HZZO  I REZANJEM
HLADNOG POGONA  ; KOJI JE U  SLUČAJEVIMA VEĆIH MIGRACIJA STANOVNIŠTVA , (
Selidbe, potraga za poslom  , školovanje  u većim gradovima, umiranje ,
ženidbe , udaje  ) moguće da  mnogi koji su se vrtili oko broja  1350 u
jednoj godini  padnu  NA BROJ ZA KAZNU ( REZANJE HLADNOG POGONA  ZA  50%
što je  koliko sam  saznala u praksi odmah i učinjeno !!onim akoji su imali
tu "  NESREĆU"  i opet govori  PRAZNIM UŠIMA DA KONCESIJA NIJE  VEZANA ZA
PREBIVALIŠTE PACIJENTA  I DA TIME EKONOMSKI ŠTITI KONCESIONARA .  A DA O
CIRKUSU USKOK  I MALTRETIRANJU  KOLEGA S TIME ČUJETE DOBRO S TIME DA  JOŠ
NISTE NI OSUĐENI  !! A VEĆ IMATE  ZABRANU RADA  AKO NE POTPIŠETE NAGODBU I
SVE MOGUĆE KAZNE !! DAKLE NEMATE SE PRAVO  BRANITI I I ĆI U PROCES JER  STE
"NEDOKAZANI KRIMINALAC " TU STID ISRAM BILO KOHOMA I NJIHOVOG VODSTAV KOJE
JE  NAPRAVILO PAKT S VRAGOM  ! BILI BI JEB... I POŠT.. !! MEĐUTIM  IMA ONA
STARA  KO S VRAGOM TIKVE SADI O GLAVU MU SE  LUPAJU. VI IMATE  BARBARSKO
PONAŠANJE DRŽAVNIH STRUKTURA  PREMA  NAJVEĆOJ INTELIGENCIJI U OVOJ  ZEMLJI
A BRANITE SE SMJEŠKOM TO ME JAKO PODJEĆA NA JEDAN  FILM " HRABRO SRCE  :
KAD JE IVAN GROZNI REKAO AKO  NA PREGOVORE S ŠVEĐANIMA POŠALJEM SVOG JADNOG
BLEDUNJAVOG SINA  PREGAZIT ĆE LONDON  !!!TAKO SU U POVJESTI ZAVRŠAVALE SVE
LOŠE NAGODBE, POVJEST SE UVJEK PONAVLJA SAMO   NA DRUGI IGRAČI !!!

Dana 1. listopada 2013. 07:39 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je