[smartdoctor] Re: Kuda plovi ovaj brod...?

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Oct 2013 09:41:31 +0200

JOŠ NEŠTO KOHOM NIKADA  NIJE NI IMAO ČISTU REVOLUCIONARNU FAZU ; ON JE
IMAO NAGOVJEŠTAJ "RAVOLUCIJE"  KOJI NIJE NIKADA REALIZIRAN !!!A GLEDE NAŠEG
ODVJETNIKA TAKO VAS I JA MOGU ZASTUPATI !!

Dana 1. listopada 2013. 08:50 Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

> [...]
> PONAŠANJE DRŽAVNIH STRUKTURA  PREMA  NAJVEĆOJ INTELIGENCIJI U OVOJ  ZEMLJI
> A BRANITE SE SMJEŠKOM TO ME JAKO PODJEĆA NA JEDAN  FILM " HRABRO SRCE  :
> KAD JE IVAN GROZNI REKAO AKO  NA PREGOVORE S ŠVEĐANIMA POŠALJEM SVOG JADNOG
> BLEDUNJAVOG SINA  PREGAZIT ĆE LONDON  !!!TAKO SU U POVJESTI ZAVRŠAVALE SVE
> LOŠE NAGODBE, POVJEST SE UVJEK PONAVLJA SAMO   NA DRUGI IGRAČI !!!
>

> Dana 1. listopada 2013. 07:39 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je
> napisao/la:
>
> Kolegice slažem se svama u potpunosti.Ne bi zamjerila članovima IO da do

>>> 12.10.2013.Protivnici sadašnjeg IO-a aktivno lobiraju i rade na