[smartdoctor] Re: JUTARNJI LIST 02-04-2012

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 4 Apr 2012 21:46:43 +0200

Ja uglavnom na svakoj uputnici napišem PREMA PREPORUCI DR.XY, a kad uputim
pacijenta i napišem na uputnici KOMPLETAN PREGLED od 100 upućenih samo ih
5% dobije interne up.,a ostali traže dodatne crvene up. i to im SESTRE na
šalterima kažu da ih bez crvenih uputnica NEĆE primiti. Ja to sve uredno
napišem u kartonu (jer mi pacijent sve kaže) pa nek kasnije kontrolori
čitaju zašto i kako. Žao mi je pacijenta jer on nije ni za što kriv, njemu
je svejedno tko će mu izdati uputnicu no žalosno je da se sve slama preko
leđa bolesnih ljudi. Dok HZZO ne počne kažnjavati bolnice dotle mislim da
neće biti bolje. Previše je bahatosti u SKZZ a i neznanja jer na nekim
odjelima i ne znaju za int.up. Pozdrav!

Dana 2. travnja 2012. 17:25 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je

PNG image

JPEG image