[smartdoctor] Re: HLK i povjerenstvo za PZZ

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Aug 2012 13:26:02 +0200

Marko, pratim tvoje mailove na listi i čim si pisao o svom dopisu HLK- a
vezano uz novi zakon o oružju  / tada sam naime saznala za tvoj upit/
kontaktirala sam članove Povjerenstva.Obavještena sam da je tvoj upit odmah
proslijeđen pravnoj službi uz naš jasan stav o kojem smo na samom početku
raspravljali - kako je to novi "okov" oko vrata iznova obiteljskom
liječniku. I kako nas iznova izlaže sukobu sa pacijentom, "burn out"- u ,te
drakonskim kaznama. Nije problem u nedefiniranom obrascu nego u tome da
unutar LOŠEG SUSTAVA o kojem govori sadašnja praksa , odluka o drakonskom
kažnjavanju obiteljskog liječnika BEZ SREĐIVANJA SUSTAVA , može se slobodno
nazvati "pozivom na linč".

Problem je naš zajednički / SVIH POVJERENSTAVA DO SADA I svakoga od nas
kojoj god udruzi pripadao/slijedeći - isčitati zakone i pravnim jezikom nam
protumačiti novi znakon, te poslati odgovor na upite  NIJE VELIKA MUDROST za
pravnu službu HLK , poanta priče je u  tome da pravna služba "grize" i
promtno reagira ODMAH i da ona predlaže moduse kako mijenjati neprovedivo u
praksi . O tome govori i tekst niže . Njoj ( pravnoj službi)treba samo
mišljenje tj stav praktičara kojeg artikulira Povjerenstvo . I to je jasno
rečeno.

Tekst mog maila  upućenog članovima Povjerenstva i pravnoj služni HLK :

Poštovani,

upit gos. Krauli : Kolega Rađa je upit poslao u 05 mjesecu , pravna služba
još službeno nije kolegi dala odgovor , zašto toliko kasni odgovor ?

upit svima nama - iz odgovora / neslužbenog/  gosp. Karule razvidno je ono
što već znamo , mene zanima što je napravila HLK u zaštiti naših interesa .

MUP će nam slati obavjesti tj imena onih koji posjeduju oružje, idućih 05
god mi ćemo biti obvezni ( naravno ministar i svita će definirati način i
postupak kako ćemo izvještavati, nikakav problem nije modificirati
dosadašnji obrazac ) svaki pregledom sjetiti se !da je pacijent vlasnik
oružja, tragati za dijagnozama navedenim u "trakavici" , ta iznova
administrirati

Alkos, paranoik , etc nas neće ni posjetiti niti će tražiti konzultaciju ,
taj je uvjeren da je bogom dan za oružje , i isto tako spreman da svakoga ko
mu to onemogući "obraduje " već će se dosjetiti sa čime . Ako želite ja ću
vas podsjetiti.

Jedini način da cijela priča ima smisla je da "ljubiteljima oružja" budu
obvezni sistematski svakih godinu dana, može i 06 mjeseci , jer je to
specifična ljubav. Ta posebna ljubav iziskuje "zaboraviti " tajnost
pojedinih dijagnoza .

Sve drugo je apsurd kada znamo da su većina lovaca ljubitelji "čašice" jer
inače ćemu gozba sa lovinom ,da apstinira prije sistematskog radi friziranja
nalaza, na većini bi imao šta raditi psihijatar ( usuđujem se to tvrditi
nakon 20 g rada u PZZ-u) , i redovito dobije blagoslov medicine rada čiji
interes je naplatiti pregled pa ako ona ne napiše prolaz , napist će neka
druga ili drugi spec. medicine rada. A mi bi trebali radi ljubitelja
strepiti od kazni i izigravati doušnike i to gratis ako se ne računa izljev
bijesa .foteljašima je to logična priča , a svakom praktičaru nebuloza

Koja nas svakodnevno izlaže mogućem propustu i drakonskim kaznama .

Koliko god ovo bilo grubo rečeno , to je naša realnost , a zadatak je pravne
službe da to lijepo pravno sroči i "izbavi" nas od ovog zakona ..

Šta je učinjeno do sada od 18.05.12 ? ili se pak pravna služba ne slaže sa
gore iznešenim i ima svoje viđenje stvari ? Što je potpuno irelevantno , jer
je važno što kaže struka i praktičar , a zadatak pravne službe je da iznađe
modus kako zaštiti nas. Ili je pak opet zakon neprikosnoven, nepromijenjiv ,
i svaki trud je uzaludan , što je po mom skromnom mišljenju opravdanje za
inertnost

Lp

Meri

Ps molim članove povjerenstva da iznesu svoj stav po ovom pitanju koje se
tiče svih nas i naših kolega koje su nas delegirale

  _____